به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه تخصصی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۴۵ فعال حوزه ساختمان و صنایع وابسته از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، کرمانشاه، قم، البرز، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند و آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش گذاشته‌اند.

«مرتضی اسلامی‌زاده» افزود: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در بخش‌های مرتبط با حوزه ساختمان، در و یراق‌آلات، شیرآلات بهداشتی، آجرنسوز نما، تولید کلید و پریز، آسانسور، سازه بتنی، محصولات پوشش بام، تهویه مطبوع، لوله و اتصالات و نمایندگی‌های شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت دارند. 

وی اظهار داشت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پارس نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی در اراک برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی بیان کرد: نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک، گیاهان دارویی و سلامت نیز از هشتم مهرماه جاری با شرکت گروه های مختلف تولید محصولات طبیعی، خانگی، انواع نوشیدنی‌های سلامت محور و عرق‌های گیاهی در سالن پردیس این نمایشگاه برپا شده و تا ۱۲ مهرماه دایر است.

اسلامی زاده اضافه کرد: ۶۰ شرکت‌کننده از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمان، اصفهان، تهران، قزوین، خوزستان و مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی  تا ۱۲ مهرماه جاری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در مسیر اصلی  شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه‌اندازی شد.

محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در ارک دارای ۱۰ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و ۱۲۰ هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.