«علی عشوری» روز سه شنبه در حاشیه کارگاه تربیت مدرس ورزش روستایی و بومی و محلی کشور در شهر مهاجران در گفت و گو با ایرنا افزود: استان مرکزی یکی از خاستگاه های ورزش های روستایی و بومی و محلی کشوراست و اکنون سه نفر از ورزشکاران این استان در تیم ملی هفت سنگ حضور دارند.
وی ادامه داد: 45 مربی از استان های آذربایجان های غربی و شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گیلان، گلستان، تهران، قم، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، اصفهان، سمنان، کردستان، قزوین، همدان، خوزستان، یزد و کرمان در کارگاه تربیت مدرس ورزش روستایی و بومی و محلی شرکت کرده اند.
عشوری ادامه داد: کارگاه آموزشی تربیت مدرس ورزش روستایی و بومی و محلی کشور زیر نظر «فخرالدین اسدی»، «پوریا سهرابی» و «زهرا بهرامی» از مربیان فدراسیون برگزار می شود.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی بیان کرد: این کارگاه به مدت سه روز در مجتمع فرهنگی ورزشی پتروشیمی شازند در شهر جدید مهاجران برگزار می شود.
وی اظهار داشت: 25 نفر از مربیان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی را آقایان و مابقی را بانوان تشکیل می دهند که جدیدترین آموزش های ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در این مدت آموزش می بینند.
بیش از 10 هزار نفر به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.