مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان سه شنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 85 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های گیلان، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، البرز، یزد، قزوین ، قم، فارس و گلستان و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی حضور یافته اند.
عبدالله سلمانی زاده افزود: این واحدهای تولیدی و بازرگانی، تولیدات و فناوری های خود را در زمینه تاسیسات و مصالح ساختمانی ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، مخازن پلی اتیلن ، انواع درب های ضد سرقت ، یو پی وی سی ، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، تجهیزات حمام و آشپرخانه و ... در معرض دید متخصصان و بازدیدکنندگان گذاشته اند.
وی در مورد جایگاه و اهمیت این نمایشگاه بیان کرد: با توجه به اینکه هر روز شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا با نصب آسان هستیم که صنعت ساختمان را به جامعه معرفی می‌کند، برگزاری نمایشگاه های تخصصی در زمینه صنعت ساختمان فرصتی برای بازاریابی تولیدکنندگان و آشنایی جامعه مهندسی و مردمی با آخرین دستاوردهاست.
سلمانی‌زاده اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بتواند گامی مؤثر در جهت ارتقاء صنعت کشور برداشته و ضمن ارائه فرصت مناسب ، زمینه شناسایی تولیدات کیفی داخلی را نیز فراهم آورد.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان تا هفتم اردیببهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان از ساعت 16 تا 22 برای بازدیدکنندگان دایر است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.