محمد فاطمی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان در این ارتباط به خیرنگار ایرنا گفت: ششمین نمایشگاه چوب ، یراق آلات و ماشین آلات وابسته و ششمین نمایشگاه جهیزیه از روز دوشنبه در محل این نمایشگاه آغاز بکار کرده و علاقمندان می توانند از بخشهای مختلف آن بازدید کنند.
وی یادآوری کرد: در این 2 نمایشگاه ماشین آلات و ابزار آلات کارگاهی، نئوپان، تخته های فشرده و چند لایه، دیوار کوب و قرنیز صنایع چوب ، ابزار آلات ، یراق آلات و صنایع وابسته و ملزومات جهیزیه نیز شامل ، لوازم خانگی ، وسایل آشپزخانه ، یخچال در معرض دید عموم گذاشته شده است.
فاطمی افزود: فضای عمومی اختصاص یافته به این نمایشگاه‌ها هشت هزار متر مربع و غرفه‌ بندی نیز سه هزار متر مربع راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: 90 واحد تولیدی در 2 نمایشگاه ملزومات جهیزیه و صنایع چوب از استان‌های تهران ، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، همدان ، گیلان و زنجان در نمایشگاه زنجان حضور دارند.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان، در دسترس بودن اقلام و اجناس برای مردم و ایجاد زمینه‌های بازاریابی برای تولیدکنندگان را از جمله اهداف برگزاری این 2 نمایشگاه ذکر کرد.
به گزارش ایرنا ، این 2 نمایشگاه از امروز اغار بکار کرده و تا 17 شهریور امسال دایر است ؛ علاقمندان می توانند از ساعت 16 تا 22 شب از بخشهای مختلف آن دیدن کنند.
نمایشگاه های بین المللی کاسپین با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه 100درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال 1383 با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران تاسیس و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیائی ، راه های ارتباطی زمینی ، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان احداث شد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.