به گزارش ایرنا، «سعید فرخی» روز شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: تیم‌های نظارتی سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید با گسترش چتر نظارتی خود دلیل این نامتوازنی قیمت دام زنده و گوشت را مشخص و به این کارگروه ارائه کنند.

وی در خصوص تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار استان مرکزی نیز گفت: در نیمه نخست امسال ۳۱ هزار و ۴۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تولید ۳۰ هزار تن بیش یکهزار و ۴۰۰ تن افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: میانگین قیمت مرغ زنده در این استان ۹۰ هزار ریال و قیمت مصرف کننده نیز ۱۲۹ هزار ریال است و هیچ کمبود و مشکلی در حوزه گوشت مرغ وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری بیش از ۲۰۰ هزار جلد دفتر با نرخ دولتی به این استان اختصاص یافت که از سوی ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش استان با قیمت دفتر ۴۰ برگ ۱۷ هزار ریال، ۶۰ برگ ۲۵ هزار ریال، ۸۰ برگ ۳۴ هزار ریال و ۱۰۰ برگ ۴۲ هزار ریال بین دانش آموزان توزیع شد.

«محمدرضا حاجی پور» افزود: ۵۰ هزار جلد دفتر دیگر نیز به استان مرکزی اختصاص یافته که مباشران سازمان صنعت، معدن و تجارات استان برای جذب آن به تهران معرفی شده است.

وی بیان کرد: اقلام مورد نیاز موکب های استان مرکزی نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تامین شده و در اسرع وقت به مسئولان هیات‌ها و موکب های استان تحویل می شود.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

۳۰۷۵/۳۱۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.