سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: کلیه دستگاه های نظارتی باید ضمن پایش زنجیره کامل تولید، کشتار و توزیع مرغ، نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام نمایند.


به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، قاسم قائدی در نشست با دستگاه های اجرایی متولی تنظیم بازار استان گفت: دستگاه های نظارتی موظفند پیگیری ها و اقدامات نظارتی خود را مطابق با مقررات و بخشنامه های ابلاغی، اعمال و با متخلفین برخورد قانونی نمایند.


وی با تأکید بر لزوم رعایت قیمت ابلاغی کارگروه تنظیم بازار کشور بیان کرد: کلیه دستگاه های نظارتی باید ضمن پایش زنجیره کامل تولید، کشتار و توزیع مرغ، نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام نمایند.


سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: استانداری به صورت مستمر قیمت کالاهای اساسی را رصد می کند. در روزهای اخیر قیمت مرغ به دلایل مختلف افزایش یافته و برای شهروندان عزیز ایجاد مشکل نموده است که قطعاً باید این قیمت تعدیل شده و بر اساس قیمت ابلاغی کارگروه تنظیم بازار کشور عرضه لازم صورت پذیرد.


قائدی در ادامه اظهار کرد: همانگونه که نهاده های مرغداران با قیمت دولتی تأمین شده است، در حال حاضر هم باید مرغداران قیمت مصوب را رعایت نمایند. چنانچه احیاناً صنوف مختلف از جمله مرغداران نسبت به قیمت ابلاغی کارگروه تنظیم بازار نقدی داشته باشند می بایست از مسیر قانونی پیگیری لازم انجام شود، نه اینکه خودسرانه و بدون مجوز به افزایش قیمت اقدام گردد. 


وی تاکید کرد: عدم عرضه مرغ زنده و یا افزایش غیرقانونی قیمت مرغ به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و با جدیت با این موضوع برخورد خواهد شد.


گفتنی است به دنبال افزایش قیمت مرغ در سطح استان در چند روز اخیر که ناشی از تعلل در عرضه، کشتار و توزیع گوشت مرغ بوده است جلسه اضطراری تنظیم بازار استان به ریاست سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل شد. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.