سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این کالاها در مدت پنج شبانه روز اجرای طرح ظفر ۲ در سطح این استان کشف و ۲۰ خودروی حمل کالای قاچاق در عملیات های پلیس متوقف شد.

وی ادامه داد: کشف کالای قاچاق در استان مرکزی با اجرای طرح ظفر در طول یک ماه گذشته از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه ماه قبل از آن ۲۹ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طرح ظفر ۲( ارتقاء امنیت اجتماعی ) به مدت پنج شبانه روز در ۲ نقطه شهرستان اراک اجرایی شد و در این طرح ۸۲ عملیات پلیسی با مشارکت ۵۲ تیم عملیاتی انجام شد.

سرهنگ شهرستانی خاطرنشان کرد: ۱۴ قبضه انواع سلاح و ۸۱ مورد انواع سرقت و اموال سرقتی در این طرح کشف و ۲۳ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۱۰۶ نفر خرده فروش و توزیع کننده خرد مواد مخدر در طرح ظفر ۲ در شهرستان اراک دستگیر و یک کیلو و ۴۱۳ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات های مختلف پلیس استان مرکزی ۴۱ نفر که متواری بودند دستگیر و به مقام قضایی تحویل شدند.

سرهنگ شهرستانی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط پلیس راهور ۱۴ هزار مورد اعمال قانون در این طرح انجام و ۸۰ دستگاه موتور سیکلت و ۸۰ دستگاه خودروی متخلف متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی، افزایش امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده استان را از جمله اهداف مهم طرح ظفر دانست و گفت: این طرح تا زمانی که نقاط آلوده در استان مرکزی وجود داشته باشد و تا زمان رضایت کامل مردم از نیروی انتظامی در استان ادامه می یابد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: طرح ظفر برای دومین بار با تمام توان پلیس در حوزه های مختلف اطلاعاتی، پلیس مواد مخدر و راهور در مرداد ماه امسال در این استان اجرایی شده است و اجرای آن در تمامی نقاط آلوده استان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف کالای قاچاق در استان مرکزی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن ۲۹ درصد افزایش یافته است.

۱۹۵۵/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.