به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی هاشمی» افزود: این محموله قاچاق در راستای طرح عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در مسیر یکی از راه های دلیجان کشف شده است.
وی اظهار داشت: در بازرسی ماموران پلیس از این کامیون مواد خوراکی قاچاق بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی حمل می شد.
سرهنگ هاشمی توضیح داد: این محموله قاچاق از استان های جنوبی به مقصد یکی از استان های شمالی در حرکت بود و در این عملیاتی راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.


65 نفر در طرح پاک سازی شهرستان محلات دستگیر شدند
فرمانده انتظامی محلات گفت: در طرح عملیاتی پلیس شهرستان 65 نفر معتاد متجاهر، خرده فروش مواد مخدر و سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» افزود: این اقدام در راستای طرح بهبودامنیت اجتماعی محلات در مناطق جرم خیز و نقاط آلوده با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس اجرا شد.
وی ادامه داد: در این طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان، توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: 49 دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون، 2 دستگاه موتورسیکلت از خاطیان توقیف شد و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر وچهار فقره سرقت نیز در این راستا کشف و ضبط شد.
شهرستان محلات و دلیجان از توابع استان مرکزی به ترتیب 55 و 50 هزار نفر جمعیت دارند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.