فرمانده انتظامی هرمزگان روزجمعه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه مقادیر زیادی کالای قاچاق در یکی از مراکز تجاری مرکز شهر بندرعباس، در اسرع وقت پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار عزیزالله ملکی بیان داشت: مأموران پس از اعزام به محل و بررسی دقیق، موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که قصد تخلیه بار را داشت شناسایی و توقیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی دقیق از خودرو ۴۴۴ دستگاه انواع تلفن همراه با مارک ها و مدلهای مختلف ، ۲۴ عدد ساعت مچی و ۲۰ عدد هندزفری قاچاق توسط مأموران انتظامی کشف و ضبط شد.

سردار ملکی ، ارزش تقریبی محموله کشف شده را بنا به گفته کارشناسان ۱۷ میلیارد ریال عنوان و گفت : در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به کشف ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۲۴ ساعته گذشته، افزود: این میزان مواد مخدر در شهرستان های بندرلنگه، رودان و بندر خمیر کشف شده است.

وی بیان داشت: مواد مخدر کشف شده شامل ۳۲۰ کیلوگرم تریاک و ۳۰ کیلوگرم شیشه است و در همین راستا هفت دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز شناسایی و توقیف و هفت نفر متهم نیز دستگیر شده است.

سردار ملکی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.