به گزارش ایرنا، آیت الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: دشمنان به‌دنبال آسیب زدن به این وحدت هستند و باید هر عاملی که باعث تفرقه ‌افکنی، یاس و ناامیدی است از بین برود.
وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی منسجم،هوشمندانه و باانگیزه در برابر دشمنان ایستاده است.
امام جمعه اراک در بخشی از سخنانش با تبریک هفته دفاع‌مقدس گفت: رزمندگان اسلام سند عظمت، عزت، و امنیت کشور هستند و توانستنددر سایه ایمان و شجاعت از تمامیت ارضی کشور حراست کنند.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: دشمن می‌کوشد با فشار اقتصادی و تحریم ‌های ظالمانه ملت را بی‌انگیزه و تسلیم کند ولی ملتی که راه خود را یافته هرگز در برابر دشمن شکست نمی‌خورد.
وی  در بخش دیگری از سخنانش گفت: اربعین حسینی واقعه مهم جهان اسلام است و باید راهپیمایی امسال اربعین باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: موکب‌داران در آستانه اربعین به عزاداران اباعبدالله خدمات بهینه ارایه می‌کنند و در ثواب این فریضه دینی مشارکت دارند.
آیت‌ الله دری نجف‌آبادی اظهارداشت: قیام امام حسین (ع) نهضت همه شیعیان و سایر ملل است و تفکر حسینی باید روز به‌روز بیشتر گسترش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: واگذاری هپکو اراک با روال کارشناسی انجام نشده و در سال‌های اخیر حجم بالایی از نامه‌نگاری به مسئولان مختلف برای حل معضلات این صنعت صورت گرفته است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: وضعیت هپکو باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و هیات مدیره لایق و اهل برای آن برگزینند.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: واحد صنعتی هپکو با نیروی انسانی و امکانات مناسب باید احیا شود و کارسازی برای این صنعت باید از مونتاژ کاری فاصله بگیرد.
وی اظهار داشت: برای حل معضلات هپکو باید بردباری، پیگیری و تدبیر از شورای تامین استان  و نیروی انتظامی و کارگران باشد و امور با جدیت دنبال شود.
جمعی از کارگران هپکو، دانشجویان انجمن های اسلامی وگروه‌های مردمی در پایان نماز جمعه با تجمع در محوطه مصلی بیت‌المقدسا راک بیانیه‌ای  قرائت کردند.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.