به گزارش ایرنا، سید « علی آقازاده » روز سه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی محمد محمودی در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: این فضاها در قالب ۶ طرح آموزشی و ۲ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی، استانی و خیران مدرسه ساز استان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها ۵۴ کلاس درس در راستای افزایش عدالت آموزشی و رفاه دانش آموزان در نقاط مختلف استان مرکزی به مجموع کلاس های مدارس استان افزوده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در این آیین گفت: عملیات اجرایی ۱۱۷ طرح آموزشی این استان در حال انجام است که پیش بینی می شود ۳۶ طرح تا پایان سال جاری به آموزش و پرورش تحویل شود.

«حسین محمدی» افزود: مجتمع سازی فضاهای آموزشی از برنامه های سازمان نوسازی مدارس است و تلاش می شود با تخصیص زمین از طریق مسکن و شهر سازی و خیران به این اداره کل مجمع های آموزشی در تمام نقاط استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی حاج محمد محمودی اراک با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی ساخته و به آموزش و پرورش تحویل شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمین این مدرسه به مساحت هفت هزار متر مربع توسط خیران تامین و در این زمینه ۲ مدرسه تا کنون ایجاد شده است.

۲۰۸ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی و هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس به تحصیل اشتغال دارند.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.