«آرش دانش نژاد» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زیر بناها در قالب ۴۰ فضای آموزشی با ۲۶۴ کلاس درس در صورت تامین و تخصیص اعتبارات لازم توسط دولت و خیران در مناسب های مختلف شامل هفته دولت، دهه مبارک فجر و آغاز سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل می شود.

وی ادامه داد: ۶ فضای آموزشی از مجموع این فضاها در قالب ۴۲ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان مرکزی آماده بهره برداری است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع به زیر بنای فضاهای آموزشی استان افزوده می شود.

دانش نژاد خاطر نشان کرد: ۲ مدرسه از مجموع این طرح ها در شهرستان اراک، یک طرح در شهرستان محلات، یک سالن ورزشی و یک مرکز کانون در شهرستان فراهان و یک مدرسه در شهرستان ساوه، همزمان با هفته دولت به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل می شود.

وی ادامه داد: یک طرح از مجموع این طرح ها در مناطق روستایی و پنج طرح در شهرهای استان مرکزی همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۱۳ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات هزینه شده برای این طرح ها توسط خیران و بقیه توسط دولت تامین شده است.

دانش نژاد از آغاز عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ۲۵ طرح آموزشی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان مرکزی خبرداد و افزود: این طرح ها در قالب ۲۲۸ کلاس درس با زیر بنای ۳۴ هزار متر مربع در حال انجام است.

۲۰۸ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی و هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس به تحصیل اشتغال دارند.

۱۹۵۵/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.