به گزارش ایرنا، « عباس حاجی زاده » روز یکشنبه در آیین نمادین آغاز پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در استان مرکزی افزود: این دانش آموزان با عنوان تیم های مدرسه قهرمان در سطح مناطق شرکت کردند و منتخبان استانی به مسابقات قهرمانی کشور راه می یابند.
وی ادامه داد: این المپیاد ها با هدف افزایش نشاط، شادابی و پویایی در بین دانش آموزان و با شعار دانش آموز شاد، مدرسه شاد و جامعه شاد در مدارس سطح کشور برگزار شده است.
معاون دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: افزایش شادی و نشاط در بین دانش آموزان، مدرسه شاد و جامعه شاد را به همراه دارد.
حاجی زاده افزود: بهره گیری از ظرفیت سایر دستگاه ها و اولیای دانش آموزان در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از برنامه های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: همزمانی برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بهره گیری از ظرفیت انجمن های ورزشی با محوریت دانش آموزان در سطح مدارس و استفاده از ظرفیت مدارس از جمله ویژگی های این دوره از المپیاد درون مدرسه ای بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: سهمیه این استان برای حضور در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای کشور در سال تحصیلی جاری 80 هزار دانش آموز و 400 آموزشگاه تعیین شده است.
« مهدی دمنه » افزود: با تلاش مدیران، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی 100 هزار دانش آموز معادل 50 درصد دانش آموزان پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به رویداد راه پیدا کردند.
227 هزار دانش آموز در 2 هزار و 269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.