«جعفر صفری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هدف از راه اندازی این واحد تولیدی  تسهیل فضای کسب و کار، تجمیع منابع، تسهیل رشد کسب و کارها و افزایش شانس موفقیت فعالان اقتصادی و صنعتی است.

وی ادامه داد: کارخانه نوآوری ضمن در اختیار قرار دادن فضای اشتراک کاری، امکان تعامل و همفکری مجموعه کارآفرینی را نیز فراهم آورده و پاسخگوی کلیه  نیازهای حوزه کسب و کار اعم از مشاوره بازار، مربی گری، مشاوره محصول، ارزیابی، جذب سرمایه گذار و تبلیغات است.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک اظهار کرد: این شرکت با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در عرصه توسعه صنعتی و زیر بنایی کشور، قابلیت ها و توانایی  بالا درحوزه های دانش  فنی و تخصصی دارد و با  بهره مندی از۲ هزار نیروی متخصص و کار آزموده، تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن ،  بزرگترین واحد صنعتی کشور است که با رویکرد توسعه گری و مدیریت فراگیر شبکه ارزش شامل فرایندهای تامین مالی، مهندسی، تامین، تولید، نصب و راه اندازی و ارائه خدمات پشتیبانی مرتبط با طرح ها و مجتمع های بزرگ صنعتی و  تجهیزات در قالب EPC و یا EPCF و ارایه خدمات بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی صنایع، توانایی انجام پروژه های بزرگ ملی و بین المللی را دارد.

صفری اضافه کرد:  شرکت ماشین سازی اراک باتولید ۵۲ نوع محصول متنوع در حوزه های صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تاسیسات حرارتی و دیگ های بخار، ریخته گری آلیاژی و آهنگری، نیروگاه ها و انرژی های تجدید پذیر، پل، سازه های فلزی و تاسیسات بندری فعالیت می کند.

شرکت ماشین سازی اراک ( سهامی عام) به منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده کردن نیازهای صنعتی کشور، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تاسیس و در سال ۱۳۵۰ به عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره برداری رسید.

این شرکت در حوزه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله های سنگین فلزی، انواع پل، دکل ها و تولید شیرهای تخصصی فعالیت دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.