به گزارش ایرنا، «محمد علی چراغی» روز یکشنبه در نشست کارگروه طرح جی.نف (طرح استاندارد سازی نشانی مکان محور بر اساس مختصات جغرافیایی) استان مرکزی، افزود: ۳۴۱ هزار و ۵۵۵ ساختمان در نقاط مختلف این استان شناسایی شده که تا کنون عملیات ژئوکدسازی ۶۸ درصد از این ساختمان انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدتی از آغاز طرح ژئوکدسازی ساختمان های استان مرکزی می گذرد اما پیشرفت این عملیات به دلیل نداشتن نقشه های به روز و منطبق با کندی پیش می رود که اصلاح این مهم به منظور شتاب بخشی عملیات در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل پست استان مرکزی اظهار داشت: شهرداری های نقاط مختلف استان وظیفه دارند تا یک ماه آینده عملیات پلاک کوبی و محله بندی را انجام و نتایج را به این اداره کل ارسال کنند.

چراغی اضافه کرد: عملیات پلاک گذاری با انتخاب پیمانکار در شهرهای ساوه و اراک آغاز شده و شهرستان های دیگر نقاط استان نیز به زودی با انتخاب پیمانکار عملیات پالک گذاری را انجام می دهند.

وی افزود: جمع آوری بانک های اطلاعاتی دستگاه های مختلف استان در راستای انطباق و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع نیز باید در اسرع وقت انجام شود.

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: طرح استانداردسازی نشانی مکان محور بر اساس مختصات جغرافیایی (GNAF) به عنوان یک طرح ملی و کشوری در راستای توسعه دولت الکترونیک، شفاف سازی اقتصادی، کمک به مدیریت بحران و ارایه خدمات توسط دستگاه ها در حال انجام است.

۳۴۳ واحد پستی در استان مرکزی وجود دارد که ۲۳۱ واحد روستایی و ۲۳۸ واحد شهری است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.