به گزارش ایرنا، «بهروز اکرمی» روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل امور اجتماعی و سیاسی استانداری مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: هر جامعه ای متناسب با شرایط، فرهنگ، رشد و انحطاط خود با انواعی از آسیب های اجتماعی روبرو است که تاثیرهای مخربی روی فرآیند ترقی دارد و تمامی دستگاه های حاکمیتی نسبت به کنترل و مقابل با این مهم مسئولیت دارند.  

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی باید با استفاده از ابزارهای دقیق علمی و منابع دانشگاهی ریشه یابی و راهکارهای تخصصی برای مقابله با این آسیب‌ها طراحی و با عزم و ارداه جمعی مردم و مسئولان آنها را مهار و کنترل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: با وجود اقدامات وسیع و همه جانبه دستگاه های نظامی و انتظامی، به دلیل گستردگی، پیچیدگی و تنوع این آسیب ها نیاز است که فعالیت ها بیشتر شده و با شناسایی به موقع آسیب ها، تهدیدات و به موازات آن ارائه آگاهی های موثر به مردم، امنیت جامعه ارتقا داده شود.

اکرمی در بخش دیگری از سخنان خود آمدن ها و رفتن های مدیران در سیستم های دولتی را طبیعی دانست و گفت: مسئولان باید در زمان مسئولیت خود آثار و برکات ماندگار برجا گذاشته و در راستای اعتلای نظام اسلامی تمام ظرفیت و تلاش خود را بکار بگیرند.  

وی اظهار داشت: خداوند، وجدان درونی و افکار عمومی سه مرجع نظارتی بر عملکرد مسئولان هستند و کسانی که در جامعه ایران اسلامی مسئولیت دارند باید عملکرد خود را در راستای جلب رضایت این سه مرجع هدایت کنند.

در این آیین سید «احمد سجادی» به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و «عطیه صالحی» به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مرکزی منصوب شدند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.