«آرش رستمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پایان این رقابت ها که از جمعه تا بامداد روز جاری طول کشید، تیم های تهران و قزوین در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی گفت: تیم استان مرکزی که از ووشوکاران ساوجی در ترکیب خود بهره می گرفت نیز به عنوان چهارمی این مسابقات دست یافت و کاپ اخلاق نیز به تیم همدان تعلق گرفت.

رستمی افزود: مسابقات قهرمانی کشور به اهتمام فن زی چوان فدراسیون ووشو در بخش بانوان با حضور ۲۸۰ شرکت کننده از ۱۲ استان کشور از جمله لرستان، مرکزی، قم، قزوین، فارس، تهران، کرمانشاه، کردستان، همدان، اصفهان، البرز و خوزستان در ۲ بخش تالو و ساندا به میزبانی شهر ساوه و در سالن ووشو مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد.

به گفته رئیس هیات ووشو شهرستان ساوه، بانوان ووشوکار حاضر در این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شرکت کردند که هدف عمده کسب تجربه و ارتقای آمادگی برای میادین بزرگتر در سطح ملی و بین المللی بود. 
شهرستان ساوه دارای چهار هزار بانوی ورزشکار، ۷۲ باشگاه و ۳۷ هیات ورزش فعال است اما در زمینه سرانه فضای ورزشی با ۶۹ سانتیمتر نسبت به میانگین استان مرکزی کاستی هایی دارد.

۶۵۳۹/۳۰۷۵
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.