مسئول برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور در قزوین گفت: مرحله اول این رقابت ها با حضور ۱۲۰ راننده طی ۲ روز در این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین خضری روز پنجشنبه گفت: اولین مرحله از مسابقات دو دیفرانسیل قهرمانی کشور در سال ۱۳۹۸ به میزبانی استان در فلکه اول شهرک کوثر شهر قزوین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اتومبیلرانانی از ۱۸ استان کشور از جمله مشهد، سمنان، تهران، مازندران، شیراز، اصفهان، قم، یزد، کرج، همدان، کرمانشاه، کردستان، تبریز و … در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

مسئول برگزاری مسابقات اضافه کرد: بازدید فنی از خودروهای شرکت کننده امروز در شهر قزوین انجام شده و صبح فردا مرحله اول مسابقات دیفرانسیل قهرمانی کشور آغاز خواهد شد.

خضری گفت: این رقابت ها در چهار کلاس زیر ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی، ۲ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۵۰۰، سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار و ۵۰۰ سی سی و چهار هزار و ۵۰۰ به بالا برگزار شده و یک راننده و کمک راننده در هر خودرو حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بزرگترین مسیر پیستی کشور برای این رقابت ها به طول چهار کیلومتر طراحی شده است و هر خودرویی که این مسیر را در کمتر از پنج دقیقه طی کند قهرمان رقابت ها خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.