به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی»، افزود: با توجه به مطالبات  شهروندان از پلیس در  برخورد با سفره خانه ها و قهوه خانه های متخلف این مهم  با هماهنگی با مراجع قضایی در خیابان شریعتی  اراک انجام شد.

وی افزود: واحدهای متخلف شناسایی شده  با دستور مقام قضایی مهر و موم  و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس تداوم دارد و  شهروندان درخواست می شود در  صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حوادث رانندگی استان مرکزی  ۲ کشته و سه مجروح داشت

رئیس پلیس راه فرماندهی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در این استان ۲ کشته و سه  مجروح داشت.

سرهنگ «ایرج کهریزی» روز سه شنبه افزود: در نخستین حادثه  رانندگی که در ۱۲  ظهر روز دوشنبه رخ داد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با خودروی پیکان وانت در  کیلومتر ۱۲ محور خمین - الیگودرز برخورد کردند که بر اثر آن  راننده خودروی وانت پیکان بر اثر شدت جراحات وارده در محل  جان سپرد و راننده و سرنشین خودروی سواری پژو نیز مجروح شدند و برای پیگیری مراحل درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را  رعایتنکردن  حق تقدم از سوی راننده خودروی وانت اعلام کرده  است.

وی ادامه داد: در حادثه رانندگی دیگر  یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی با کامیونت در کیلومتر ۴۷ محور قدیم ساوه - تهران برخورد کردند که  راننده سواری سوزوکی به علت شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف جان داد  و راننده کامیونت نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی استان مرکزی اضافه کرد:  انحراف به چپ راننده خودروی سواری سوزوکی علت وقوع این حادثه رانندگی  از سوی کارشناس پلیس  بیان شده است.

سرهنگ کهریزی از تمامی رانندگان خواست تا با توجه به انجام سفرهای تابستانی و حجم سنگین بار ترافیکی محورهای مواصلاتی، با آرامش بیشتری برانند  و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را   سر لوحه  قرار دهند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.