«محمدرضا منصوری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با ساخت این مرکز، تمام بالگردهای امداد و نجات کشور در منطقه زرندیه مستقر خواهند شد و عملیات امدادرسانی به سراسر کشور را انجام می دهند.

وی افزود: منطقه جانمایی شده برای ساخت این مرکز امداد و نجات هوایی در محدوده شهر پرندک در شهرستان زرندیه قرار دارد که به تایید کارشناسان نیز رسیده است.

به گفته منصوری، برای ساخت مرکز امداد و نجات هوایی زرندیه ۲۰ هکتار زمین واگذار شده و مصوبات لازم برای اجرای این طرح نیز تصویب شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مرکز می تواند نقش مهمی در امداد رسانی به خصوص در زمینه سوانح رانندگی و جاده ای منطقه و به خصوص پهنه مرکزی کشور ایفا کند.

وی در ادامه، گفت: برای تامین روشنایی آزادراه ساوه - تهران ۲۵ کیلومتر چراغ برای محدوده زرندیه و ساوه خریداری شد که تاکنون ۹ کیلومتر از آن نصب شده است.

منصوری اظهار داشت: در تمام گردنه های مسیر زرندیه و ساوه در آزادراه تهران - ساوه نیز کار نصب چراغ روشنایی انجام می شود که این اقدام می تواند در کاهش حوادث رانندگی موثر باشد.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت ۶۵ هزار نفری یکی از قطب های صنعتی و تولیدات کشاورزی و باغی استان مرکزی محسوب می شود.

۴۸۹۶/۶۵۳۹/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.