کلنگ ساخت دو مدرسه خیری با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در اردکان به زمین خرد.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محمدرضا تابش» در مراسم کلنگ‌زنی دو مدرسه خیری در اردکان اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد مدارس این شهرستان فرسوده است و نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: تا پنج سال آینده شش هزار نفر دانش آموز به جمعیت موجود دانش آموزان اردکان اضافه می‌شود که امیدواریم با حمایت خیران در این مدت ۲۴۰ کلاس مورد نیاز ساخته شود.

«ابوالفضل کارگر» رییس اداره آموزش و پرورش اردکان نیز تصریح کرد: دو آموزشگاه خیری با کمک 50 میلیارد ریالی خیران، مهرماه به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: آموزشگاه خیری سیدی در شش کلاس درس به مساحت دو هزار و 500 مترمربع  و زیربنای یکهزار و 200 مترمربع برای ۱۸۰ دانش آموز تا دو ماه آینده ساخته می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین آموزشگاه خیران کرامتی و نصیری در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با ۱۲ کلاس درس و برای ۳۶۰ نفر دانش آموز تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ کلنگ آموزشگاه خیّری زنده یاد سید مجید سیدی توسط "حاجیه مریم فتوحی و حاج سید حسین سیدی " و کلنگ آموزشگاه خیّری زنده یاد دکتر نسرین نصیری و زنده یاد حاج میرزا محمد کرامتی  توسط خانواده نصیری به زمین زده شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.