به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « محمدعقیل سلگی» فرمانده انتظامی شهرستان شازند، افزود: شب نوزدهم اردیبهشت ماه، گزارشی از انتقال خانمی به یکی از بیمارستان های شهر اراک به علت جراحات شدید به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی برای تحقیقات اولیه به محل اعزام شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این خانم در یک درگیری خانوادگی با همسرش،‌ دچار جراحت شده و در حال اغما است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: به علت شدت جراحات، فرد مصدوم پس از ساعتی در بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ سلگی تصریح کرد:‌ همسر این فرد دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد و بعد از معرفی به مرجع قضائی با صدور قرار قانونی به زندان انتقال یافت.

*** کشف پنج کیلوگرم هروئین در عملیات دستگیری 2 توزیع کننده گسترده مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی گفت: در عملیات دستگیری 2 توزیع کننده گسترده مواد مخدر،‌ 5کیلوگرم هروئین کشف شد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احمدرضا چگنی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی تخصصی از جاسازی و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر در یک دستگاه خودروی مطلع شدند.
وی افزود: ‌این افراد که در چند استان فعالیت می کردند،‌ با مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک، شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ در بازرسی از خودروی این افراد مقدار پنج کیلوگرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.