به گزارش ایرنا، سرهنگ علی عسگری روز یکشنبه درجمع خبرنگاران، افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: ازمجموع مواد کشف شده سه هزارو 970 کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان های دیگر بوده است.
عسگری گفت: در این مدت پنج هزارو 883 کیلوگرم تریاک، یک هزارو 947کیلو گرم مرفین، یک هزارو 135 کیلو گرم حشیش، 774 کیلوگرم هرویین، 35 کیلوگرم شیشه و مقادیری سایر مواد مخدر در استان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: با کشف این مواد مخدر 676 قاچاقچی،10 هزارو 865کیلوگرم نگهدارنده، 2 هزارو 750 توزیع کننده خرد، 19حمل کننده دستگیر و 45 باند قاچاق موادمخدر متلاشی، 270 دستگاه خودرو توقیف و سه قبضه سلاح نیز ازقاچاقچیان به دست آمد.
وی افزود: طی این مدت نیز بیش از 12هزار معتاد متجاهر نیز دراستان البرز جمع آوری شدند که با برنامه ریزی ها، مقرر شده طی روزهای آینده یک هزارو 500 معتاد متجاهر شناسایی شده به 26 کمپ ترک اعتیاد ماده 15 به مدت 70 روز منتقل شوند.
عسگری بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری ازفرزندان خود داشته باشند.
وی به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجرااست که به صورت مستمر در مناطقی مانندحصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.