فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی موادمخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت با اعلام این خبر گفت: یکی از اشرار مسلح و قاچاقچی عمده مواد مخدر که تحت تعقیب پلیس بود پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی، شناسایی و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان دستگیرشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از شرور مسلح که با همکاری پلیس کهنوج و یگان تکاوری 115 امام‌جواد(ع) زهکلوت در منطقه "دلگان" دستگیر شد، دو قبضه اسلحه غیرمجاز و یک دستگاه خودرو کشف و توقیف شد.         

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: این شرور و سوداگر مرگ که حمل و نگهداری موادمخدر و درگیری مسلحانه با پلیس را در پرونده خود دارد، در آخرین اقدام خود در درگیری‌مسلحانه منجر به مجروحیت چهار نفر از سبزپوشان عرصه نظم و امنیت شده بود.                                     

سرهنگ "فیروزبخت" در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه سلاح غیر مجاز و خودرو توقیفی وی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه است و احساس امنیت مهمتر از امنیت در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند.           

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.