به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با هنجارشکنان و حفظ سلامت جامعه این طرح ها در سطح شهرستان اجرا و تعداد 11 سوداگر مرگ دستگیر شدند.
وی افزود: دستگیر شدگان از خرده فروشان اصلی موادمخدر و همگی دارای سوابق کیفری بودند که در پنج عملیلت موفق پلیسی دستگیر شدند و مقدار 422 گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ تصریح کرد: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب نمایند.
عالی پور با بیان اینکه متأسفانه به عمق تخریب مواد مخدر صنعتی در جامعه و خانواده‌ها پی نبرده‌ایم، یادآور شد: این پدیده هر سال با اشکال مختلف خودنمایی می‌کند، آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر و کنترل مناسب فرزندان ضروری است و اگر به نحو مطلوب اطلاع‌ رسانی در مورد مضرات جدی مواد مخدر صنعتی شود قطعاً تلفات در این حوزه کاهش می‌یابد.

** امنیت و آرامش با همدلی و مشارکت مردم و عشایر امکان پذیر است

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه امنیت و آرامش با همدلی و مشارکت مردم و عشایر امکان پذیر است گفت: پلیس برای پیشگیری از جرم در جامعه از این ظرفیت عظیم استفاده می کند.
سرهنگ مهرداد علی محمدی در منطقه 'مهواز' بخش کوهستانی ماژین گفت: تلاش قبایل و عشایر در راه تحقق اقتصاد مقاومتی وکمک به جامعه بی نظیر است.
وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نقشه جدید دشمن نفوذ از طریق اختلافات قومی و قبیله ای اشاره کرد و اظهار داشت:جلوگیری از اختلافات قومی قبیله ای، نزاع های دسته جمعی و برهم زدن نظم عمومی از مهمترین اهداف پلیس است و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد:ریش سفیدان و بزرگان نقش بسزایی در کنترل و جلوگیری از وقوع نزاع های دسته جمعی و قبیله ای دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان آشنایی با بزرگان و طوایف ساکن در منطقه و تعامل هر چه بیشتر و بررسی مسائل و مشکلات آن ها تاکید کرد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.