«مجید مشهدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: مددجویات تحت حمایت یکهزار و 764 تخته فرش در سال گذشته تولید کردندکه با فروشآن ها بیش از یک میلیارد و 760 میلیون ریال درآمد زایی برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ارایه آموزش های اشتغال از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور آمادگی مددجویان برای ورود به عرصه کار است و در این راستا پنج هزارو 11 نفر از مددجویان با اعتبار6 میلیارد و 910 میلیون ریال در سال گذشته آموزش دیدند.
مشهدی، نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویی را از دیگر اقدامات کمیته امداد برای هدایت شغلی مددجویان و جلوگیری از هدر رفت سرمایه آن‌ها عنوان کرد و گفت: 28 هزارو 25 مورد نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت سال گذشته انجام شد.
وی افزود: معرفی 716 مددجو به مراکز کاریابی و ایجاد اشتغال برای 450 فرزند مددجو با اعتبار بیش از هشت میلیارد و 430 میلیون ریال از دیگر اقدامات حوزه اشتغال کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته بوده است.
44هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.