«احمد بوالحسنی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) است و به همین منظور در این طرح نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و با کمک خیران امکان سفر آنان به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم می شود.
وی افزایش امید به زندگی، ایجاد نشاط و بالندگی در خانوارهای تحت حمایت را از اهداف برگزاری این اردوهای زیارتی و تفریحی عنوان کرد.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اجرای طرح آموزش قرآن در خانه از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به منظور انس هرچه بیشتر مددجویان با قرآن است.
بوالحسنی افزود: بهره مندی بیش از 9 هزار و 600 نفر از مددجویان ازآموزش مهارت‌های زندگی و بصیریت افزایی از دیگر اقدامات فرهنگی کمیته امداد خمینی (ره) در سال گذشته بوده است.
وی اظهار داشت: کار فرهنگی محور فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با اقدامات فرهنگی مطلوب بسترهای لازم برای توانمندی و خودکفایی مددجویان فراهم می شود.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.