«شاپور جلالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خیران با وجود اقامت در کشورهای مذکور به صورت نقدی خانواده ایتام استان مرکزی را کمک کردند.
وی اظهار داشت: کمک خیران خارجی با رایزنی و شناسایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جذب شده است و این نیکوکاران علاوه بر استان مرکزی به نیازمندان سایر استان ها نیز کمک های خیرخواهانه خود را وایز می کنند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: 25 خیر در خارج از کشور نیز از 41 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی حمایت می کنند.
جلالی با یادآوری اینکه، طرح اکرام ایتام به عنوان یک طرح موفق کمیته امداد با استقبال خوب حامیان همراه بوده است، گفت: در کمیته امداد استان مرکزی 6 هزار و 712 نفر از فرزندان ایتام و محسنین از حمایت و کمک‌های 17 هزار و 764 حامی به صورت نقدی و غیر نقدی بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه 81 درصد حامیان بومی و 19 درصد حامیان غیربومی هستند، اضافه کرد : حامیان از راه های مختلف شامل ATM بانک ملت، سایت کمیته امداد، پرداخت از طریق اینترنت فقط با مراجعه به درگاه پرداخت بانک ملت، از طریق همراه بانک ملت و از طریق دستگاه pos موجود در بانک ملت یا در محل کمیته امداد و یا از طریق اپلیکیشین سکه و سنا کمک‌های خود را به حساب ایتام واریز کنند.
44 هزار خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار دارند که 22 هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.