به گزارش ایرنا، «ایرینا کرنیاک» معاون نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان درسفر به استان مرکزی و دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از خدمات این استان در پیگیری امور پناهندگان قدردانی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این خصوص گفت: معاون نماینده نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان مراتب قدردانی خود را از شرایط مناسب بهداشتی و آموزشی استان مرکزی در ارائه خدمات به اتباع خارجی اعلام کرد.
« بهروز اکرمی» اظهار داشت: 25 هزار اتباع مجاز در این استان سکونت دارند که پنج هزار از این تعداد در شهرستان ساوه در مهمان شهر اسکان داده شده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان نگاه ویژه ای به استان مرکزی دارد.
اکرمی افزود: در این دیدار گفت و گویی با معاون نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در موضوع افزایش مدارس انجام شد.
وی اظهار داشت: پوشش بخشی از هزینه بهداشت و درمان از دیگر موارد گفت و گو با معاون نماینده کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان بود.
اکنون 20 هزار و 565 اتباع افغانی در قالب چهار هزار و 724 خانوار و 160 اتباع عراقی در قالب 74 خانوار در سه شهرستان اراک، ساوه و دلیجان استان مرکزی زندگی می کنند.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.