«علی میرزایی» روز شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات درون و برون شهری جمعیت هلال احمر ساوه اظهار داشت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و جاذبه هایی بکر برای پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی است که می تواند در شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه نیز موثر باشد.
وی افزود: همه ارگان‌های دست‌اندرکار در ستاد خدمات سفر این شهرستان تلاش می‌کنند که نوروزی بدون حادثه و خاطره انگیز را برای مهمانان ورودی به این دیار رقم بزنند و در این راستا اقدامات قابل تقدیری از سوی عوامل جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و سایر عوامل دست اندرکار در حال انجام است.
فرماندار ساوه گفت: برای ارائه خدمات امدادی و راهنمایی مسافران نوروزی شهرستان ساوه از سوی جمعیت هلال احمر، هشت پایگاه جاده ای و درون شهری با بهره گیری از توان 60 نیروی امدادگر و داوطلب ایجاد شده است.
میرزایی همچنین پیشگامی شهرستان ساوه در سطح استان مرکزی برای امداد رسانی به سیل زدگان استان گلستان در شمال کشور را یادآور شد و افزود: این اقدام که پیرو درخواست های شهروندان اجرایی شد، نشانه نیک اندیشی و نوعدوستی مردم شهرستان ساوه است.
فرماندار ساوه همچنین از آماده سازی 147 کلاس درس برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی در سطح شهرستان ساوه خبر داد و گفت: این اقدام می‌تواند باعث ماندگاری گردشگران در این دیار باشد و در 2 روز نخست از تعطیلات امسال افزون بر 2 هزار مسافر در این مراکز اقامتی سکونت داشتند.
وی با حضور در پایگاه هلال احمر میدان فلسطین شهر ساوه با امضای میثاق نامه پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) از این اقدام حمایت کرد.
فرماندار ساوه از پایگاه جاده ای هلال احمر در محور رنگرز نیز بازدید و از زحمات پرسنل شاغل در این مرکز قدردانی کرد.
شهرستان ساوه با قدمتی افزون بر 6 هزار سال، دارای 110 اثر تاریخی ثبت ملی و 312 اثر غیر ثبتی تحت حفاظت است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.