حسین فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط مناسبی برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم نماید تا هموطنانی که به این شهر سفر کرده در شرایط خوبی تعطیلات را سپری کنند.
وی افزود: مرکز پذیرش و ستاد اسکان مسافران نوروزی درساختمان اداره آموزش وپرورش شهرستان مستقر شده و مسئولان پذیرش در این اداره به صورت شبانه روزی آماده پذیرش و اسکان گردشگران هستند.
حسین فرهادی با اشاره به تجهیز 6 مدرسه در شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: با همکاری ستاد اسکان شهرستان برای راهنمایی مسافران محترم اطلاع رسانی در سراسر شهر با نصب بنر و پلاکارد در ورودی شهر، میادین و ورودی های شهر و تهیه بروشور و نقشه برای راهنمایی مهمانان نوروزی صورت گرفته است.
سرپرست آموزش وپرورش شهرستان سلسله اضافه کرد: مقرر شد برای رفاه حال مهمانان نوروزی از بهترین مدارس و امکانات شهر برای اسکان مسافران عزیز استفاده شود تا هموطنان خاطره خوشی از مسافرت به شهرستان سلسله داشته باشند.
فرهادی گفت: چهار آموزشگاه در سطح شهرالشتر، یک آموزشگاه در روستای علی آباد جوانمرد و یک آموزشگاه در بخش فیروزآباد برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: امسال نسبت به ایام تعطیلات نوروز پارسال هم تعداد اطاق های بیشتر شده و هم امکانات رفاهی بهتری جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
سرپرست آموزش وپرورش شهرستان سلسله زمان پذیرش مسافران را از عصر 28 اسفند تا 12 فروردین 98 اعلام کرد و افزود: برای حفظ کیفیت و ارج نهادن به مهمانان محترم در طول تعطیلات نوروزی، اماکن و مدارس اسکان مورد بازدید های مکرر قرارخواهد گرفت.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.