امام جمعه شهرستان آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی آیت الله دانش این شهر گفت: فرامین مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب فصل الخطاب همگان است و باید با برنامه و پشتکار دنبال شود.
حجت الاسلام «غلامرضا نیشابوری» افزود: انقلاب اسلامی در کارنامه چهل ساله خود دستاوردهای قوی و قابل دفاعی دارد و باید در دهه پنجم انقلاب اسلامی نیز این راه را مصمم تر و با اقتدار بیشتر بپیماید.
وی توضیح داد: عدالت گستریف اخلاقمداری، سبک زندگی اسلامی ، تلاش برای شکوفایی پژوهش و علم و ترمیم اقتصاد ایران از موضوعات مهمی است که همه باید در گام دوم انقلاب برای تحقق آن در صحنه باشند.
امام جمعه شهرستان آشتیان با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: زنان ایران اسلامی باید به صورت عملی پیرو سیره زندگی این بانوی بزرگوار باشند و برای تقویت چتر عفاف و حجاب در جامعه، تربیت فرزندان صالح و تحکیم بنیان خانواده بیش از پیش بکوشند.
حجت الاسلام نیشابوری ادامه داد: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مناسبی است که در آستانه سال نو دستگیری از اقشار ضعیف جامعه صورت بگیرد.
وی با اشاره به هفته درختکاری گفت: کاشت و نگهداری درخت سنت حسنه در دین مبین اسلام است که همگان باید به آن اهتمام ورزند تا محیطی با نشاط و سالم برای زندگی داشته باشند.

*** امام جمعه خمین:مردم و مسئولان درگام دوم انقلاب با جدیت میدان داری کنند
امام جمعه شهرستان خمین گفت: مردم و مسئولان مومن و انقلابی باید در گام دوم انقلاب و شرایط حساس کنونی جدی تر از گذشته میدان داری کنند و برای تحقق اهداف نظام اسلامی بکوشند.
حجت الاسلام سید «علی حسینی » در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره)این شهر، افزود: تک تک اقشار مختلف جامعه و مسئولان باید متعهد و انقلابی در صحنه باشند به این معنا که همه باید ایمان به احکام و قرآن، دانستن وظایف، عمل کردن به وظایف و ایستادگی در میدان با فرامین عالی الهی را سر لوحه قرار دهند.
وی بیان کرد: هر مسئولی در هر پست و مقامی است باید خود را خادم نظام اسلامی و مردم بداند و به این امر آگاه باشد که هیچ میز و پستی ماندگار نیست چرا که اگر ماندگار بود مسئولان قبلی آن را با چنگ و دندان حفظ می کردند و مسئولیت را وا نمی گذاشتند.
خطیب جمعه خمین ادامه داد: دشمنان تنها سنگ اندازی می کنند اما هرگز موفق نشده اند و باید در برابر آنان قاطع بود.
حسینی پور افزود: دشمنان از اقتدار نظام اسلامی می ترسند و دست و پا می زنند و می کوشند با تحریم و جنگ اقتصادی در مقابل حق بایستند اما ملت رشید ایران توطئه آنان را نقش برآب می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به جنگ هشت ساله در سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه هشت سال در جنگ بود و می خواستند بشار اسد برود اما مقام مظم رهبری فرمودند بشار اسد در سوریه بماند.
خطیب جمعه خمین ادامه داد: ایران اسلامی امروز مقتدر است و هیچ باطلی با دسیسه نمی تواند به آن خدشه وارد کند.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
7277/6013//
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.