سرهنگ پاسدار «محمود رضایی» روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور افزود: این تعداد زائر در قالب سه کاروان دانش آموزی و 2 کاروان عمومی از اسفند ماه پارسال تاکنون به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
وی بیان کرد: سهمیه خمین برای اردوهای راهیان نور در اسفند ماه امسال 600 نفر است.
سرهنگ پاسدار رضایی افزود: اولین اعزام عمومی 24 اسفندماه و کاروان زیارتی دیگر در 28 اسفند به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
وی ادامه داد: این دوره از راهیان نور همراه با بازدید از یادمان‌های فتح المبین، فکه، چذابه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه، اروند و هفت تپه خواهد بود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: امکانات و بسترهای لازم برای اسکان اعزام شخصی و خانوادگی در این مناطق عملیاتی فراهم است.
سرهنگ پاسدار رضایی افزود: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال و ترویج مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس است.
سرهنگ پاسدار رضایی بیان کرد: همه مسئولان تلاش کنند بسترهای لازم برای اعزام اردوهای راهیان نور فراهم شود.
معاون فرماندار خمین نیز در این نشست بر تعامل و همکاری نهادهای این شهرستان در برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای معرفی دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان است.
«حسین متقی» با اشاره به مشارکت دستگاه‌های دولتی به اعزام کاروان‌های راهیان نور در سال های گذشته ادامه داد: بودجه متمرکز و جداگانه‌ ای برای اعزام این کاروان‌ها ابلاغ نشده اما دستگاه‌های اجرایی از بودجه فرهنگی خود به این اعزام‌ها کمک می‌ کنند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 1105 هزار نفر در 2 شهر، 2 بخش و هفت دهستان دارد.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.