«امراله زند» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منابع بانک سپه استان مرکزی از 13 هزار میلیارد ریال ابتدای دی ماه سال گذشته به 16 هزار میلیارد ریال در ابتدای دی ماه سال جاری افزایش یافته است.
وی ادامه داد: منابع بانک سپه با تلاش کارکنان این بانک به بیش از 17 هزار میلیارد ریال در ابتدای بهمن ماه امسال رسیده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه مرکزی خاطر نشان کرد: با افزایش منابع این بانک در سال جاری سهم منابع بانک در استان به هشت و 2 دهم در این مدت افزایش یافته و سرانه منابع شعب از 419 میلیارد ریال در سال گذشته به 506 میلیارد ریال، سرانه پرسنلی از 46 میلیارد به 62 میلیارد ریال، سرانه کل تسهیلات به شعب به 188 میلیارد ریال و سرانه تسهیلات به پرسنل به 23 میلیارد ریال افزایش یافته است.
زند، حمایت از بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و مسکن را از برنامه های بانک سپه دانست و گفت: 944 میلیارد ریال تا پایان آذر ماه سال جاری در راستای حمایت از بخش کشاورزی، 2 هزار و 750 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن، 927 میلیارد ریال در بخش ساختمان و مسکن و یک هزار و 75 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه استان مرکزی در بخش خدمات بازرگانی پرداخت شده است.
زند افزود: بانک سپه استان مرکزی در زمینه فعال بودن دستگاه های کارت خوان رتبه نخست را در میان استان های کشور (به جز تهران) به دست آورده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه مرکزی یاد آور شد: 136میلیون و 500 هزار دلار فعالیت ارزی شامل 688 فقره اعتبار اسنادی و حواله ارزی توسط بانک سپه این استان در 9 ماه امسال انجام شده است که این فعالیت ها در مدت مشابه سال گذشته 323 فقره به مبلغ 65 میلیون و 700هزار دلار بود.
زند گفت: فعالیت های ارزی بانک سپه منطقه مرکزی در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 110 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: اکنون تمامی شعب منطقه مرکزی دارای عملیات ارزی بوده و 10 شعبه این منطقه نیز در زمینه صدور حواله و اعتبار اسنادی ارزی فعالیت دارند.
مدیر شعب بانک سپه منطقه مرکزی یاد آور شد: یک هزار و 477 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با اعتباری بالغ از 236 میلیارد ریال در 9 ماه امسال به زوج های جوان و مشتریان این بانک در این استان پرداخت شده است.
زند گفت: یک هزار و 696 فقره تسهیلات کارت اعتباری با اعتباری بالغ بر237 میلیارد ریال در راستای رفع نیاز ضروری اقشار کم درآمد توسط بانک سپه استان مرکزی پرداخت شده است.
وی افزود: 19 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه نیز در 9 ماه امسال به اقشار آسیب پذیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان مرکزی پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه مرکزی از پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک بلاعوض توسط بانک سپه این استان برای تجهیز بیمارستان کمیجان خبر داد و گفت: بیمارستان امام علی (ع) شهرستان کمیجان 14 سال پیش به همت یکی از خیران این شهرستان ایجاد شده بود که به دلیل نبود تجهیزات کافی و پزشکان متخصص درصد اشغال تخت آن تا 2 سال گذشته حدود 7 درصد بوده است.
زند افزود: با کمک بلاعوض بانک سپه و پیگیری های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و استقرار 21 پزشک در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان کمیجان ضریب اشغال تخت این بیمارستان به بیش از 100 درصد رسیده است.
بانک سپه با 31 شعبه در استان مرکزی فعالیت دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.