به گزارش ایرنا، سردار «محسن کریمی» شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: سپاه یک نهاد مردمی است و برای حفظ و حراست از انقلاب و ارزش های انقلابی باید مردمی باقی بماند.
وی اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی انقلاب، دشمنان درصدد هستند که با راه اندازی عملیات روانی سنگین، انقلاب و دستاوردهای آن را به کام مردم تلخ کنند.
سردار کریمی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد فرقه های ضاله مانند وهابیت و فراماسون سعی دارند اسلام را به انحراف کشیده و اسلام آمریکایی را بر جوانان چیره کنند و با تغییر زیرساخت های فکری، شیوه زندگی مردم را تغییر دهند.
وی گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه فراز و نشیب ها مسیر خود را ادامه داد و در میان همه طوفان ها استقامت کرد.
سردار کریمی تصریح کرد: پیش از انقلاب ایران کشوری وابسته و مصرف کننده بود و با 75 درصد بی سوادی مطلق که این آمار پس از انقلاب به 85 درصد باسوادی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با توکل بر خدا، اعتماد مردم و توکل خالص و همراهی مردم انقلاب را به پیروزی رساند و اکنون نیز با بهره گیری از ثروت خدادادی و نسل جوان و متعهد و با گوش جان سپردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری می توان از چالش های پیش رو به سلامت عبور کند.
فرمانده جدید سپاه ساوه نیز عنوان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تحقق زندگی زیر سایه ولایت فقیه است و دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند که انقلاب را در آستانه 40 سالگی با بحران مواجه کنند.
سرهنگ دوم پاسدار «حجت الله دستجانی» افزود: بسیجیان باید با مدیریت جهادی و انقلابی بذر نشاط و امید را در دل مردم بکارند تا شاهد وحدت، مهربانی وتلاش در مردم باشیم.
در این آیین از خدمات سرهنگ رسولی تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ساوه معرفی شد
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.