رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند شامگاه با تایید این خبر به ایرنا گفت: این عالم جلیل القدر که در شهر ترکالکی زندگی می کرد پس از سال ها فعالیت در عرصه های مختلف بر اثر کهولت سن در 90 سالگی درگذشت.
محمد رضا تاج بخش افزود: پیکر پاک این پدر شهید در آستان متبرکه امامزاده محمد بن زید(ع) بخش عقیلی شهرستان گتوند به خاک سپرده می شود.
وی اضافه کرد: زمان آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این عالم ربانی هنوز مشخص نشده است و متعاقبا اعلام می شود.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گتوند گفت: قائم مقام دیوان عدالت اداری از سال 1361 به مدت پنج سال و وکیل امام خمینی(ره) در امور حسبیه در اهواز از جمله سوابق برجسته این پدر شهید است.
به گزارش ایرنا مرحوم آیت الله مروج در سال 1307 متولد شد و سرانجام پس از فعالیت های متعدد در حوزه های مختلف مذهبی، اجتماعی و دیگر حوزه ها در سن 90 سالگی به فرزند شهیدش پیوست.
شهید جاویدالاثر سید عبدالله مروج فرزند آیت الله سید مرتضی مروج از شهدای شهر ترکالکی گتوند در 24 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مردم شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان 349 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، همچنین این شهرستان میزبان پیکر مطهر11 شهید گمنام است.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.