معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از خودکشی جوان اراکی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمود خلجی افزود: 16 دی‌ماه سال‌جاری خانواده جوان 25 ساله اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گزارشی مفقود شدن فرزندشان را اعلام کردند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی و براساس اظهار بستگان این فرد، مشخص شد این جوان دارای مدرک کارشناسی مکانیک و بیکار بوده و به‌علت مشکلات فراوان دچار افسردگی شدید شده و تابستان هم دست به خودکشی زده اما نافرجام بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در روند تحقیقات مشخص شد این در 17 دی‌ماه جاری با خانواده تماس و از آنان طلب حلالیت کرده و پس از آن هیچ تماسی را پاسخگو نبوده است.

سرهنگ خلجی اظهار داشت: ساعات پایانی 17 دی‌ماه چند کارگر کوره آجرپزی در حوالی شهر اراک، خودرویی را در یک محل صعب‌العبور مشاهده می‌کنند که جوانی در آن دراز کشیده اما هر چه او را صدا می‌زنند پاسخی نمی‌دهد که این افراد موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهند.

وی متذکر شد: تیم گشت انتظامی در محل حاضر و با هماهنگی مقام قضایی شیشه خودرو شکسته و مشخص شد فرد جوان ظرف زغالی را داخل خودروی خود قرار داده و با بالا کشیدن شیشه‌ها و قفل کردن درهای خودرو، به‌علت استنشاق گاز سمی ناشی از سوختن زغال جان خود را از دست داده است. مرگ این فرد توسط پزشکی قانونی تایید شد و جسد فرد فوت شده برای بررسی بیشتر و تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ خلجی گفت: این فرد هیچ‌گونه سابقه کاری در شرکت‌های تولیدی اراک نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.