حجت الاسلام و المسلمین «عباس هاشمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: آیین گرامیداشت 9 دی علاوه بر مراکز شهرستان ها و شهرها، در مراکز بخش ها و روستاهای بزرگ استان مرکزی نیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین گرامیداشت 9 دی اندیشیده شده و تمامی سخنرانان این آیین در استان مرکزی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی بیان کرد: آیین گرامیداشت 9 دی در اراک مرکز این استان نیز از ساعت 10 صبح در محل مصلی بیت المقدس این شهر و با سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار «حمیدرضا مقدم فر» مشاور فرهنگی و رسانه ای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: بازخوانی کارنامه درخشان 40 ساله انقلاب اسلامی تنها راه خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی در شرایط کنونی است.
وی ادامه داد: ستاد برگزاری آیین 40 سالگی انقلاب اسلامی نیز با بیش از 25 کمیته تخصصی در استان تشکیل شده و تمامی برنامه های ستاد با هماهنگی های لازم در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 88 به همه دشمنان نظام اسلامی به خصوص منافقان کوردل نشان دادند که در هر شرایطی پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام هاشمی تاکید کرد: امسال مردم مومن و انقلابی استان مرکزی با حضور در آیین گرامیداشت نهم دی ماه عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان می دهند.
استان مرکزی 12 شهرستان، 33 شهر، 23 بخش، 795 روستای دارای دهیاری و یک میلیون 440 هزار نفر نیز جمعیت دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.