به گزارش ایرنا، «فتح الله حقیقی» روز شنبه در نشست کمیته ساماندهی اتباع خارجی استان مرکزی در اراک افزود: تلاش ویژه ای صورت گیرد تا تمام واحدهایی که اتباع غیر مجاز را به کار گرفته اند، شناسایی شوند.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری نهادهای مربوطه با مدنظر قرار دادن ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ناشی از حضور اتباع غیرمجاز، و توجه به اقتصاد مقاومتی و ایجاد زمینه اشتغال برای هموطنان، اقدام های مناسبی در شهرستان های این استان صورت گرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: ساماندهی اتباع خارجی به ویژه اتباع غیرمجاز از اولویت های کاری فرمانداران است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
حقیقی اظهار داشت: ایجاد اردوگاه موقت نگهداری اتباع غیرمجاز شهرستان اراک با پی گیری های انجام شده از اقدام های خوب صورت گرفته است که رفع مشکلات این اردوگاه نیز در دستور کار جدی است.
وی گفت: هدفگذاری برای ساماندهی اتباع غیرمجاز از دیگر برنامه ها است که باید مورد توجه جدی فرمانداران شهرستان های مختلف استان مرکزی قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: هماهنگی و تعامل خوبی بین اعضای ستاد ساماندهی اتباع خارجی این استان وجود دارد و این مهم باید روز به روز افزایش یابد.
در این نشست گزارشی از وضعیت اتباع خارجی استان مرکزی ارائه شد و برخورد با اتباع غیرمجاز توسط مسئولان مربوطه تاکید شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.