مراسم تکریم از احسان مهدوی هزاوه و معارفه عمادالدین هزاوه‌ای به‌عنوان مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اراک، مهدوی هزاوه مدیر پیشین این صندوق با اشاره به عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزا گفت: با بهره‌گیری از حمایت‌های مالی صندوق کارآفرینی امید قدم‌های مثبتی در حمایت از کارآفرینان، تولید کنندگان و تعاونی‌ها در نهادینه کردن اشتغال پایدار در استان مرکزی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از ابتدای دولت تدبیر و امید برداشته شد.

عباس شفیعی مدیر استان‌ها و امور شعب صندوق کارآفرینی امید نیز عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی را در کشور ممتاز و ارزشمند تلقی کرد و از زحمات و اقدامات احسان مهدوی هزاوه که همسو با سیاست‌های صندوق کارآفرینی امید بود تقدیر کرد.

وی با اشاره به انتخاب این صندوق به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر  خواستار بررسی دقیق  و ملاحظات فنی طرح‌های  معرفی شده شد.

آبایی مدیرکل کار و رفاه و اجتماعی نیز در این خصوص گفت: عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی در طی سال‌های گذشته مطلوب بوده است. برنامه اصلی صندوق کارآفرینی اشتغال‌آفرینی است که طی یک‌ماه گذشته اقدام برای اشتغالزایی روستایی نیز  به‌عوامل این صندوق ابلاغ شده که عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

عماالدین هزاوه‌ای مدیرعامل جدید صندوق کارآفرینی استان‌مرکزی هم ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق این صندوق؛ ابراز امیدواری کرد صندوق در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های صندوق و  دولت تدبیر و امید گام بردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.