«رضا مرادی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوها، وضعیت هوای استان مرکزی تا اواخر روز یکشنبه کمی ابری عمراه با مه رقیق، افزایش ابرناکی است و در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق و احتمال افزایش موقتی سرعت باد است.
وی بیان کرد: هواشناسی این استان وضعیت هوا در روز دوشنبه را به صورت قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی، گاهی رگبار و رعدوبرق، احتمال وزش باد شدید موقتی است و در برخی نقاط احتمال تگرگ وجود دارد و در روز سه شنبه کمی ابری همراه با مه رقیق در بعدازظهر افزایش ابر و در پاره ای از مناطق همراه با رگبار، رعدوبرق و احتمال افزایش موقتی سرعت باد و احتمال تگرگ پیش بینی کرده است.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی اضافه کرد: هوای این استان در روز چهارشنبه نیز قسمتی ابری تا ابری همراه با مه رقیق، گاهی رگبار باران، رعدوبرق، احتمال افزایش موقتی سرعت باد و احتمال تگرگ و در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت کمی ابری همراه با مه رقیق صبحگاهی، در بعدازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد است.
مرادی عنوان کرد: خمین با بیشینه دمای 25 درجه سانتیگراد بالای صفر در شبانه روز اخیر گرمترین و شازند با کمین دمای پنج و چهار دهم درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر استان مرکزی بوده است.
وی گفت: بارش باران در 24 ساعت گذشته در 10 ایستگاه هواشناسی این استان به ثبت رسیده که بیشترین میزان با سه و 2 دهم میلیمتر مربوط به ایستگاه کمیجان بوده است.
241 میلیمتر بارندگی در سال زراعی گذشته (اول مهرماه پارسال تا اول مهرماه امسال) در استان مرکزی به ثبت رسید.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.