رضا مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت این سامانه در اغلب مناطق استان مرکزی به صورت باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات به ویژه مناطق جنوب و جنوب غرب استان به صورت برف خواهد بود.
مسئول واحد پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بر اثر ورود این سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) دمای هوای استان روند کاهشی دارد.
مرادی عنوان کرد: دمای هوای اراک در سردترین ساعات امروز (یکشنبه) به 9 و چهار دهم درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و دمای فعلی آن 18 درجه سانتیگراد بالای صفر است.
وی گفت: هوای استان مرکزی تا اواخر وقت امروز (یکشنبه) نیمه ابری تا ابری و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدیداست که در روز دوشنبه بر ابرناکی و وزش باد در این شهر افزوده شده و روز سه شنبه نیز پدیده غالب هوای اراک بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف همراه با وزش باداست.
مرادی اظهار کرد: در روز چهارشنبه هوای اراک کمی تا قسمتی ابری و در برخی از نقاط همراه با مه صبحگاهی و در روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی است که در اواخر وقت با افزایش افزایش ابر همراه می شود.
مسئول واحد پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: در شبانه روز گذشته دلیجان با دمای 21 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کمیجان با کمینه دمای سه درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهر استان مرکزی بوده است.
از ابتدای سال زراعی جاری ( اول مهرماه امسال) تاکنون هشت و 9 دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.