به گزارش ایرنا،‌ حجت الاسلام سید « ابراهیم حسینی» روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی،‌ بسیج و سپاه که در محل فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان ساوه برگزار شد،‌ اظهار داشت: ملت ایران با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا در سال 57 انقلاب را به پیروزی رساند تا استبداد یزیدی از میان برود.
وی ادامه داد: دفاع مقدس بر اساس فرهنگ عاشورا و به تاسی از راه و آموزه های سالار شهیدان انجام شد و با گذشت 40 سال از حیات انقلاب با تداوم همین راه است که ملت ما همچنان در مقابل مستکبران ایستادگی می کند.
حجت الاسلام حسینی گفت: امروز ایران اسلامی در سایه پرچم امامت و ولایت فقیه عزت و کرامت دارد.
وی گفت: امام خمینی (ره) در پاسخ به کسانی که در دوران دفاع مقدس مایوس بودند و ابراز گله و پشیمانی می‌کردند، این جمله را عنوان کرد که «برای دفاع مقدس یک لحظه هم پشیمان نیستیم چون از شرافت، مملکت، ارزش ها و ناموس مان دفاع کردیم.»
وی افزود: امروز با فریاد بلند حسینی اعلام می کنیم که ایستادگی تنها راه حل پیروزی است و باید بدانیم که کشورهای زیر پرچم آمریکا نوکر و برده مستکبران هستند و سکان حکومت نیز در اختیار خودشان نیست.
امام جمعه ساوه گفت: ما به رهبر انقلاب اعلام می کنیم که تا آخرین رمق و نفس دست از حمایت نظام و ارزش های اسلامی برنمی داریم و به فضل الهی در این راه پیروز میدان خواهیم بود.
وی ادامه داد: به اعتراف مطبوعات امریکایی،‌ اکنون در یمن،‌ سوریه و عراق آمریکا نقشی جز یک نظاره گر صرف ندارد.
حجت الاسلام حسینی گفت: برای ادامه راه شهدای کربلا و رفع مشکلات اقتصادی کشور نیاز به مجاهدت و همگرایی مدیران در همه مجموعه های مدیریتی کشور است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز گفت: امروز ملت بزرگ ایران پرچمدار جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار در جهان است.
سرهنگ «علی رسولی» با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی روز گذشته شهر اهواز،‌ اظهار داشت: شیاطین و منافقین کوردل آرزوی اینکه در ایران حیاط خلوت و جزیره ای برای خود بسازند را به گور خواهند برد.
وی افزود: دفاع از اهل بیت (ع) و ارزش ها هزینه هایی چون تیر و ترکش، فشار اقتصادی، مشکلات معیشتی و تحریم ها را دارد اما این فشارها هرگز ملت ایران را از راه خود باز نخواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: خداوند در قرآن فرموده است که دشمنان اسلام از جاهلان هستند و ملت ایران اسلامی با عزم راسخ و توکل بر خداوند و ایستادگی از این میدان سربلند بیرون خواهد آمد.
در آیین صبحگاه مشترک، امام جمعه، فرماندار و مسئولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی شهرستان ساوه از نیروهای نظامی،‌ انتظامی و بسیج و سپاه حضور داشتند و جوانان بسیجی نیز حرکات رزمی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان ساوه در هشت سال دفاع مقدس 580 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9921/6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.