به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک، افزود: مسئولیت ها باید به دست افراد باکفایت، امین، جوان و آگاه به مسائل سپرده شود و مدیران ناکارآمد کنار زده شوند.
وی اظهار داشت: سیاست زدگی و جناح بازی آفتی جدی است که باید با آن مقابله شود تا کشتی انقلاب اسلامی از گذرگاه سخت عبور کرده و به ساحل امن برسد.
امام جمعه اراک گفت: دوران برخوردهای سلیقه ای به سرآمده و می طلبد که در سایه برنامه و تعهد عمل شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: حلقه مدیریتی کشور نیازمند افرادی است که دغدغه آنان خون شهدا، انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و اعتلای ایران اسلامی باشد و جز توسعه و پیشرفت کشور به چیز دیگری نیندیشد.
وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم حاکمیتی است که باید محور وحدت ، قانون گرایی، اخلاق و امیدآفرینی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امید می رود دستگاه های اجرایی، قضایی و قانونگذار مسائل کشور را به بهترین شکل مدیریت کنند و رهنمودهای رهبری را سرلوحه قرار دهند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان نظام اسلامی جنگ روانی گسترده ای را پیش گرفته اند که نباید در میدان دشمنان بازی کرد و می طلبد در سایه هوشیاری توطئه آنان را نقش برآب کرد.
وی اظهار داشت: اگرچه برخی نابسامانی های اقتصادی کشور را رنج می دهد اما مسیر و جریان انقلاب اسلامی قدرتمند و باعزت به پیش می رود و باید با حفظ وحدت از 2 قطبی شدن جامعه جلوگیری کرد.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.