به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز 141 طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود در هتلی در بسطام، افزود: فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است و باید مسوولان دستگاه اجرایی این زمان کوتاه را برای رشد و بالندگی ایران اسلامی بسیار کوتاه است.
وی گفت: رفع مشکلات بندگان خدا در دستان مسوولان دستگاه های اجرایی است و باید از این فرصت ارزشمند برای عاقبت به خیری خود بهره بگیریم.
خباز تصریح کرد: عملکرد دولت یازدهم در چهار سال گذشته در سمنان بسیار چشمگیر بوده است اما این دولت به نیمه راه رسیده است و کارهای دیگری برای رفع مشکلات در دولت دوازدهم در استان انجام می شود.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید شهیدان باهنر و رجایی را برای رفع مشکلات کشور الگو خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: با اقتصاد دولتی نمی شود کشور را اداره کرد زیرا 75 درصد این بودجه صرف هزینه های جاری می شود و باید بخش خصوصی را به میدان آورد.
خباز تصریح کرد: اعتبارات عمرانی سمنان در سال 96، بیش از 140 میلیارد تومان است و با این اعتبار نمی شود برای افزایش اشتغال ، رفاه و آبادانی این استان برنامه ریزی کرد.
محمدرضا خباز استاندار سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود، سیدحسن حسینی نماینده مردم شاهرود و بسطام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان های شاهرود و بسطام در این آیین حضور داشتند و پیش از آن نیز با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت 141 طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود با اعتبار 107 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد، در استان سمنان 486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در حال افتتاح است.
در سال 95 در استان سمنان 432 طرح با هشت هزار 680 میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به کانال تلگرامی این رسانه به نشانی @irnashahroud مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.