«علی زندی فر» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جاده نراق به مشهد اردهال (گردنه نراق) از جمله راه های برفگیر، پر تردد و تنها مسیر بین استان مرکزی(شهرستان دلیجان ) و اصفهان (شهرستان کاشان) است که با عبور روزانه چهار هزار وسیله نقلیه از اهمیت بالایی برای استان و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای برخوردار می باشد.
وی ادامه داد: 35 کیلومتر از طول جاده نراق- مشهد اردهال در حوزه استحفاظی این استان قرار دارد که عملیات تعریض 15 کیلومتر این مسیر آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان شهریور 35 درصد این طرح انجام شود.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: در این عملیات برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی در جاده نرق- مشهد اردهال و رفع نقاط حادثه خیز این جاده از هر طرف چهار متر به عرض آن افزوده می شود.
زندی فر افزود: عملیات تعریض یکهزار و 500 متر این جاده انجام شده است و با بهره برداری از آن ها 13 نقطه حادثه خیز جاده های استان مرکزی حذف می شود.
وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی این طرح توسط 10 دستگاه ماشین آلات راهداری شامل لودر، بلدوزر، کامیون، بیل مکانیکی (پیکور) به همراه 10 نفر از نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در حال انجام است.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.