به گزارش ایرنا، در این نشست «سعید نادری» با هشت رای و «فرزانه رحمتی» با 6 رای به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر کمیسیون برنامه و بودجه، «محمد حسین فدایی» با 9 رای به عنوان نایب رئیس و «ایرج رضایی» با 6 رای به عنوان دبیر کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شدند.
همچنین با رای اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک «ایرج رضایی» با 6 رای به عنوان نایب رئیس و «کاوه فلک افلاکی» با هشت رای به عنوان دبیر کمیسیون فرهنگی و «سعید نادری» با هفت رای و« طوفان محمدی» نیز با هفت رای به ترتیب به عنوان نایب رئیس و دبیر کمیسیون عمران این شورا انتخاب شدند.
در این نشست «فرزانه رحمتی» نیز با 6 رای به عنوان نایب رئیس و «طوفان محمدی» با هفت رای به عنوان دبیر هیات رئیسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی کلانشهر اراک انتخاب شدند.
شهردار کلانشهر اراک در این نشست از بهره برداری از پارک شهر صنعتی، شهرک خودرویی و مسیر راستگرد تقاطع غیر همسطح میدان ورزش در هفته جاری خبر داد.
«داود تاجران» افزود: عملیات ساخت شهرک خودرویی کلانشهر اراک از سومین دوره شورای اسلامی در زمینی به مساحت 21هکتار آغاز شد که سپس به 12 هکتار کاهش یافت.
وی ادامه داد: قرارداد ساخت این شهرک با بهره برداری 30 درصد شهرداری و 70 درصد سرمایه گذار با پیمانکار منعقد شده است .
شهردار کلانشهر اراک بیان کرد: ساخت یک هزار و 583 واحد در شهرک خودرویی این کلانشهر پیش بینی شده است که در مرحله نخست 350 واحد به بهره برداری می رسد.
تاجران، 30 درصد سهم شهرداری کلانشهر اراک در مرحله نخست بهره برداری از این شهرک را 105 واحد عنوان کرد و گفت: 70 درصد سهم سرمایه گذار و 75 واحد سهم شهرداری تا کنون در این مرحله به فروش رسیده است.
وی افزود: بقیه سهم شهرداری در این مرحله برای واگذاری به صنایع مزاحم که از توانایی مالی لازم برای خرید این واحدها برخوردار نمی باشند، باقی مانده است.
شهردار کلانشهر اراک تصریح کرد: اکنون اخطارهای لازم به صنایع مزاحم خیابان شریعتی برای انتقال به شهرک خودرویی داده شده و مهلت آنان روبه پایان است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.