بشیر در این مطلب به قلم احمد باقریان ساروی از روحانیون مازندران نوشت: حدود چهار سال پیش بود که چند تن از اساتید سطوح عالی به تشکیل حزب و گروهی به نام ' تشکل اساتید حوزه علمیه قم' اقدام کردند. آنان از من نیز دعوت به عمل آوردند تا به آنان بپیوندم، در پاسخ گفتم من عضو هیچ گروه و حزبی نمی شوم و می خواهم مستقل بمانم.
پس از تشکیل گروه یاد شده با معدودی از اساتید سطح عالی معلوم شد که اساتید برجسته حوزه علمیه قم از آن استقبالی به عمل نیاوردند.
آنان با تشکیل جلسات و دادن پیامهای تند جناحی و دعوت از افراد جناح خاص سیاسی کار خود را آغاز کردند، نوع سخنرانان آنان، همانند پیامها و پیامکهایشان در راستای جناح خاص و در تضعیف دولت قانونی و جناح مقابل و به گونه تفرقه افکنانه و خلاف اخلاق و تخصصشان بود.
این گروه در راستای هدف تفرقه افکنانه خود آنچنان گام بر می دارند که درست در زمانی که جامعه به ویژه روحانیت به اتحاد و همبستگی نیاز دارد، بر عکس عمل نموده و از سوء استفاده دشمن خارجی غافل و عملا پیاده نظام آنان می شوند؛ یعنی کاری را انجام می دهند که خواست دشمن است، ولی با نهایت تاسف به نام ولایتمداری و دفاع بد از ولایت!!!
چیزی که بیشتر تاسف انگیز است هماهنگی و همراهی شورای مدیریت حوزه علمیه قم با آنان است، در حالی که این گروه یک جریان حزبی بوده و در میان مراجع بزرگ و اساتید برجسته حوزه علمیه قم از جایگاه مناسب برخوردار نیست و شورای مدیریت باید حافظ وحدت و یکپارچگی حوزه باشد و نباید حزبگرایی را در حوزه تشویق نماید.
آخرین اقدام هماهنگ شده آنان با شورای مدیریت حوزه علمیه قم تشکیل جلسه ای در سالن بزرگ مدرسه فیضیه بود که یکی از مخالفان رئیس جمهور و دولت جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی پرداخت و درست در هنگامی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مقام دفاع از دولت و لزوم کار جدی آن را گوشزد فرموده بود، گروه یاد شده با نام ولایتمداری با پلاکارتهای ضد دولت و رئیـــس جمــهــوری در تاریــــخ 25 / 5 / 97 جلسه تشکیل می دهد و به نام حوزه علمیه قم مسیر شعارها در تضعیف و تهدید رئیس جمهور و دولت قانونی قرار می دهد.
در میان پلاکارتهای تهیه شده به وسیله گروهک «ت ا ح ع ق» شعار « ای آنکه مذاکره شعارت/ استخر فرح در انتظارت» در رسانه ها پخش شد، چیزی که ادعا و مطلوب مخالفان نظام و ضد انقلاب بود، این گروه در سالن مدرسه فیضیه به صورت پلاکارت در دست برخی از طلاب قرار داده بود.
شگفت آور است که با نام ولایت در مقابل آن و با نام انقلابیگری هماهنگ با ضد انقلاب می شوند و آب به آسیاب دشمن ریخته و با بیگانگان همصدا می شوند!!
خوانندگان این نوشتار بدانند:
1. مجموع روحانیون اعم از علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم بیش از هفتاد هزار هزار تن است و در تجمع اخیر در سالن مدرسه فیضه با لباس شخصی های غیر طلبه دو هزار تن حضور پیدا نکرده بودند.
2. مواضع گروهک «ت ا ح ع ق» به اکثریت مطلق علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم ارتباط ندارد.
3. به سهم خودم به عنوان یکی از اساتید خارج حوزه علمیه قم، کار ناشیانه گروهک «ت ا ح ع ق» در مدرسه فیضیه قم را محکوم نموده و از دستگاههای ذیربط درخواست برخورد قاطع با آنان را دارم.
حوزه علمیه قم، احمد باقریان ساروی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.