حسین مسگرساروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : قرارگیری جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی در صدر کادر فنی نساجی انتظارات هواداران و فوتبالدوستان را از این تیم بالا برد.
وی اضافه کرد : با این وجود این نماینده مازنی ها در لیگ برتر در نخستین دیدارش در زمین خانگی در حد انتظار ظاهر نشد و نتوانست بازی منسجمی را برابر تیم رقیب از خود نشان دهد.
نساجی قائمشهر پنجشنبه شب درنخستین بازی خود دررقابت های لیگ برتر پس از 24 سال دوری برابر ذوب آهن تن به شکست داد ودر جدول 16 تیمی این رقابت ها یک پله بالاتر از سپیدرود رشت در پله 15 جدول قرار گرفت.
*** فرصت سوزی
سرمربی اسبق نساجی قائمشهر در لیگ یک گفت که این تیم باید از فرصت های میزبانی در برابر 15 هزار هوادار به درستی استفاده کند تا بتواند لیگ برتر را به موفقیت دنبال کند.
مسگر ساروی اظهارداشت : اگرچه نمی توان با یک بازی تحلیل درستی از بازی نساجی داشت، ولی در اولین بازی انتظار ما بیشتر از این ها بود و به نظر می رسد بازیکنان ما همچنان این رقابت ها را با لیگ یک مقایسه می کنند.
وی اضافه کرد : تیم ما باید در برابر 14 تیمی بازی کند که سابقه لیگ برتری بیشتری دارند و بازیکنان خوبی را جذب کردند و اگر نتواند خود را جمع و جور کند در بین راه با مشکل مواجه می شود که شاید جبرانش دشوار شود.
*** امید به آینده
این کارشناس فوتبال درمازندران امیدواراست که نساجی قائمشهر بتواند در دیدارهای آینده خود را بازیابی کند و بازی خوبی از خود نشان دهد که رضایت هواداران را کسب کند.
مسگر ساروی رسیدن به این نقطه از کار را برای تیم نساجی در گرو قبول شکست و تمرین بیشتر با بازیکنان دانست و گفت که اگر کادر فنی نخواهد اشتباهات بازی اول را قبول کند و تغییری در روند بازی در آینده ایجاد نکند، تیم نمی تواند نتیجه دلخواه را بگیرد.
نساجی در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر که اواخر هفته جاری برگزار می شود، در تبریز میهمان تراکتورسازی است و در هفته سوم در قائمشهر میزبان استقلال تهران می شود.
در رقابت های لیگ برتر 16 تیم حضور دارند که در پایان نخستین هفته این بازی ها ساپیا با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده اول، فولاد خوزستان و پرسپولیس نیز با همین امتیاز و تفاضل کمتر در رده دوم و سوم قرار دارند.
تیم های سپیدرود و نساجی قائمشهر با شکست بازی اول و با تفاضل گل منفی به ترتیب در رده 15 و 16 جدول قرار دارند.
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.