علی شفیعی روز یکشنبه و در حاشیه حضوراعضای شورای شهر وشهرداری و نیز پیشکسوتان والیبال شهرستان آمل درمنزل پدری او درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این پیشنهادها در روزهای گذشته وپس از پایان بازی های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال با او شده، اما هنوز جوابی به آنها ندادم.
وی افزود: به لحاظ کیفیت وسبک بازی، لیگ ایتالیا معتبر و شناخته شده تر هست، اما فعلا قصد دارم استراحت کوتاهی پس از مسابقات لیگ جهانی داشته باشم و پس از آن با مشورت ، سعی خواهم کرد بهترین تصمیم را بگیرم.
سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد که لیگ برتر والیبال ایران هم در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته وبه لحاظ کیفیت چیزی کمتر از لیگ های معتبر اروپایی ندارد.
شفیعی که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران در تیم بانک سرمایه تهران قهرمان شده بود، گفت: هنوز وضعیت فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران وحضور تیم ها وبازیکنان جدید مشخص نیست و این مسئله بازیکنان ملی پوش را برای انتخاب تیم جدید نیز دچار تردد کرده است.
وی اضافه کرد که هنوز به طور قطعی ودقیق مشخص نیست که در فصل پیش رو در لیگ برتر ایران بازی کنم یا در یکی از تیم های اروپایی که پیشنهاد دارم، والیبال خودم را ادامه دهم.
علی شفیعی متولد 30 شهریور 1370 در شهرستان آمل است و والیبال خود را در تیم پایه کاله آمل شروع کرد.
این بازیکن بعد از مدتی به تیم بزرگسالان کاله پیوست و در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال ایران با پیراهن کاله به مقام نایب قهرمانی رسید.
شفیعی در فصل 1395 به تیم بانک سرمایه تهران پیوست ودر 2فصل گذشته با این تیم موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر ایران شد.
وی به واسطه عملکرد خوبش در لیگ برتر به تیم ملی والیبال برای مسابقات لیگ جهانی والیبال دعوت شد.
اعضای شورای اسلامی شهر، رییس سازمان فرهنگی وورزشی شهرداری و پیشکسوتان والیبال آمل روز یکشنبه با حضور در منزل پدری علی شفیعی از افتخارآفرینی ودرخشش این بازیکن در مسابقات لیگ جهانی والیبال قدردانی واز او تقدیر کردند.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.